مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 10:002021-08-22سياسي

فارس من| حقوق معوق کارگران شهرداری قروه تا آخر هفته آینده پرداخت می شود


سرپرست شهرداری قروه در زمینه علت پرداخت نکردن حقوق کارگران شهرداری قروه گفت:به دلیل کم کاری پیمانکار بخش خدمات شهری شهرداری قروه حقوق 4 ماه 70 کارگر عقب افتاده بود که تا آخر هفته پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سامانه فارس من خبرگزاری فارس برای پیگیری سوژه های مردم راه اندازی شد و تاکنون بیش از 38 هزار و 649 سوژه مردمی برای پیگیری روی این سامانه قرار گرفته است.

سامانه فارس من ظرفیتی است که مردم به عنوان سردبیر خبرگزاری فارس مطالبات و مشکلات خود را مطرح می کنند و این رسانه موضوع را پیگیری کرده و نتیجه را نیز از طریق همین رسانه اطلاع رسانی می کند.

4 ماه حقوق نگرفته اند عنوان سوژه ای است که کارگران شهرداری قروه طی آن عنوان کرده اند ما کارگران شهرداری قروه حدود 4 ماه است حقوق خود را دریافت نکردیم و البته یک ماه صنوات نیز به ما پرداخت نشده است.

بارها برای مطالبات خود پیش شهردار و شورای شهر رفتیم و کسی جوابگو نیست.

 برای تأمین مخارج زندگی ضایعات جمع کرده ایم که پیمانکار مربوطه نیز به ازای هر ماه 500 هزار تومان از حقوقی که قرار است با ما پرداخت کند کم کرده است از شما به عنوان رسانه مردمی و بی طرف درخواست داریم پیگیر مطالبات و حقوق 4 ماهه ما کارگران شهرداری قروه باشید، ما هم خرج زندگی داریم خسرو عزتی سرپرست شهرداری قرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| حقوق معوق کارگران شهرداری قروه تا آخر هفته آینده پرداخت می شود

فارس من| حقوق معوق کارگران شهرداری قروه تا آخر هفته آینده پرداخت می شود